Stiprinkite gebėjimą kurti sąžiningą, vertę kuriantį atlygio dialogą.
Efektyvūs pokalbiai apie atlygį yra esminė darbuotojo patirties dalis. Jų metu svarbu ne tik tiksliai ir pagrįstai pateikti informaciją, bet ir užtikrinti, kad darbuotojas jaustųsi išgirstas, įvertintas, motyvuotas bei iš pokalbio išeitų pozityviai nusiteikęs. Tai priklauso tiek nuo turinio, tiek nuo komunikacijos būdo – kaip informacija perduodama, kokiu tonu ir kontekste.
Šiuose mokymuose bus pristatyti konkretūs metodai ir praktiniai patarimai, padedantys vadovams pasiruošti sudėtingesniems pokalbiams apie atlygį, mažinant vidinį neapibrėžtumą ir stiprinant pasitikėjimą savimi.
Papildomą svarbą temai suteikia ES darbo užmokesčio skaidrumo direktyva (2023/970), kuri įpareigoja organizacijas laikytis naujų taisyklių, užtikrinančių vienodą atlygį už vienodą darbą. Nors atlygio sistemos kūrimas ir teisinės atitikties užtikrinimas tenka žmogiškųjų išteklių funkcijai, būtent vadovai tampa pagrindiniais atlygio komunikacijos nešėjais. Todėl jiems būtina turėti įgūdžių užtikrintai, nuosekliai ir sąžiningai vesti pokalbius šia tema.
Ką išmoksite: pagrindiniai įgūdžiai ir strategijos
Mokymų datos
Mokymus sudaro du moduliai, teorinė ir praktinė dalys, susitikimai vyks gyvai, Vilniuje.
I dalis: Gegužės 14 d. 9:30 – 12:30
Atlygio struktūros pagrindai – ką turi žinoti vadovas
II dalis: Gegužės 21 d. 9:30 – 12:30
Praktiniai įgūdžiai, kaip efektyviai vesti pokalbius apie atlyginimą
Investuokite į savo komandos sėkmę
Turinti daugiau nei dešimtmetį praktinės patirties atlyginimų ir papildomų naudų srityje įvairiose pramonės šakose, todėl specializuojuosi padėdama vadovams vesti užtikrintus, sąžiningus ir teisės aktų reikalavimus atitinkančius pokalbius apie atlyginimus. Ji padeda sudėtingas atlygio sistemas paversti praktinėmis priemonėmis ir komunikacijos strategijomis, kurios padeda užtikrinti skaidrumą, pasitikėjimą ir veiklos suderinamumą.