Naujienos

Lankstumas, empatija, rizikos prisiėmimas, konfliktų sprendimas – ar šiuolaikiniai lyderiai turi būti superherojai?

2025-02-14

Šiandienos organizacijų lyderiai veikia nuolatinių pokyčių ir iššūkių eroje, kurioje jie turi prisitaikyti prie neapibrėžtumo, vadovauti įvairioms komandoms ir išlaikyti strateginį tikslumą. Iš lyderių tikimasi aukšto emocinio ir socialinio intelekto, efektyvaus bendravimo, gebėjimo spręsti konfliktus, mažinti darbuotojų stresą ir perdegimą, taip pat vadovauti empatiškai ir skaidriai. Be to, jie turi būti lankstūs, gebėti priimti sprendimus neapibrėžtomis sąlygomis ir naudoti technologijas veiklos efektyvumui didinti. Tuo pačiu metu lyderiai susiduria su spaudimu pritraukti ir išlaikyti talentus, kurti pasitikėjimą komandoje bei rasti darbo ir asmeninio gyvenimo balansą, kad darbuotojai jaustųsi motyvuoti ir vertinami.

Šių metų darbuotojų tobulėjimo pokalbių pagrindinė tema – pagrindiniai ar ateities įgūdžiai?

2025-02-13

Artėja kasmetinių pokalbių dėl darbuotojų tobulėjimo laikas. Ką šiemet verta išskirti kaip svarbiausias temas?

Atlygio planavimas ir mokesčių sistemos skirtumai Baltijos šalyse

2025-02-12

Dėl Baltijos šalių mokesčių sistemų skirtumų personalo išlaidų planavimas tampa sudėtingas. Vertinant darbo užmokestį, nepakanka remtis vien bruto darbo užmokesčio rodikliais, nes jų apskaičiavimo metodika skiriasi tarp šalių. Pavyzdžiui, Lietuva gali pasirodyti brangesnė, jei vertinama tik pagal bruto dydį, nors realios darbdavio išlaidos gali būti mažesnės nei Latvijoje ar Estijoje.

Kas penktas dirbantysis – Z kartos atstovas: ekspertai atskleidžia, kiek jie uždirba

2024-10-21

Į Lietuvos darbo rinką įsilieja vis daugiau Z kartos (gimusių 1997–2012 m.) atstovų: dabartiniais duomenimis, beveik kas penktas dirbantysis yra šios kartos atstovas. Tuo metu pasaulyje, skaičiuojama, iki 2025 metų jie sudarys daugiau nei ketvirtadalį visos darbo jėgos.

Finansinis saugumas – raktas į sveikatą: kodėl pinigai vis dėlto atneša laimę?

2024-10-21

Vis daugiau verslų tiek Lietuvoje, tiek ir kitose šalyse pradeda domėtis ne vien tik darbuotojų produktyvumu ir tinkamu atlygiu už darbą, bet ir jų gera savijauta. Visgi, ne visiems vienodai aišku, kas papuola po šia sąvoka. Todėl labai svarbu aiškiai identifikuoti, kad gera savijauta apima kelis veiksnius: sėkmingą karjerą, arba pasitenkinimą darbu, prasmingus socialinius ryšius, fizinę savijautą, ryšius su mus supančia aplinka ir finansinę gerovę.